viernes, 16 de octubre de 2009

Te extraño mi solcito // I miss you my little sun


Hice esto para ilustrar una poesia que me escribió mi mamá cuando me fui de casa para irme a vivir con mi novio.
Además es mi primer participacion en Illustration Friday. El tema de la semana es: Frozen. ___________________________________________________________

I did it to illustrate a poem written by my mom. She did it when I left home to go live with my boyfriend.
It is also my first participation in Illustration Friday. The theme of the week is: Frozen.

15 comentarios:

  1. love your original characters and colors you use!

    ResponderEliminar
  2. I love the hat. This is really nice illustration. ^^*

    ResponderEliminar
  3. Beautiful! I dont think I have ever been here before, you have really sweet and imaginative works!

    ResponderEliminar
  4. Nicely rendered. I like the texture on the scarf. :)

    ResponderEliminar
  5. :) muy lindo y sereno, como para quedarse a pensar un ratito.

    ResponderEliminar
  6. This is really nice, I like the composition

    ResponderEliminar
  7. I love your work. Great color and composition.

    ResponderEliminar
  8. romina, está requete linda la ilustra esta!!! es un lazoabrazobufanda super poético y lleno de ternura.
    besos desde la orilla del paraná

    ResponderEliminar

Gracias por comentar! Estare pasando por tu blog en cualquier momento.